/ Lina /

Heltid

L O V E
 
Jag är nyduschad och nyäten efter ett skönt träningspass. Det blev en liten vila där i förra veckan. När krafterna var tillbaka efter magsjukan skulle Emilie föda barn och resten av helgen fanns det inte mycket utrymme till träning. Inte motivation heller för den delen. Jag som var så taggad förra lördagen blev jäkligt otaggad efter den mindre trevliga upplevelsen. 
 
Min första dag som heltidsarbetande efter sjukskrivningen har gått bra. Nu har jag suttit på Försäkringskassans hemsida och fyllt i blanketter så jag får hel sjukpenning för måndag-tisdag förra veckan. Jag behöver inget nytt läkarintyg som jag först trodde men bara att fylla i de där blanketterna är en hel vetenskap. Nu hoppas jag det blev rätt så jag kan få min utbetalning snart för lönen den här månaden var verkligen pissdålig. Sämre än när jag hade 75 % studielån(!) så det blir inget spara den här månaden inte!
#1 / / Emilie:

Åh vad fina bilderna blev.. Speciellt på Rasmus ögon. Skicka gärna dessa till min mail :)
Hur gick det att jobba heldag?
Pussssss