/ Foto - familj/porträtt / Hälsa och träning /

CrossNature

Fotografering av Karin till Naturkickens hemsida för ett par veckor sedan
 
Min ben är möra efter ett CrossNature-pass i Söderköping med Naturkicken. Karin har haft pass i ett par veckor men först idag kunde jag delta på grund av diverse sjukdomar. Nu lägger jag dom bakom mig och ser framåt mot en frisk vår med mycket träning. Jag fixade passet bättre än jag väntat mig men det var j.o.b.b.i.g.t ! Det var länge sedan jag sprang och benen blev allt lite chockade i början. Redan vid uppvärmningen kändes de som två klumpar fulla med mjölksyra men det släppte som tur var och resten av passet var benen lite lättare. Allt går med en skopa enviset ;-) 
 
Imorgon jobbar jag 10-19. Älskar den där sovmorgonen mitt i veckan även om jag inte älskar att jobba till kl 19 lika mycket. Olle har gått och lagt sig och jag ska snart göra honom sällskap och ta tillfället i akt och tanka ett par extra timmars sömn. Det kan kroppen behöva efter kvällens pass! Trött är bara förnamnet..