/ Lina /

Dopdag

 
Idag döps William. Jag har precis slagit in presenterna och det blev tema vitt/pastellgrönt. Så fint! Jag kunde inte riktigt hålla mig till bara en present men till mitt försvar så är det flera lite mindre presenter. Dopet är klockan 16 och Olle gör vågen över att gå till kyrkan haha. Egentligen skulle han varit på jakt den här helgen men det blev ingenting av det så nu följer han snällt med och får agera fotograf. Fotografen själv är fadder så jag kommer att stå där framme och dem enda som kan hantera min kamera i det här sällskapet någorlunda är Emilie och Olle om man bortser från mig själv.
 
Nu ska jag fixa till mig. Vi åker så vi är där en stund innan dopet och på vägen ska vi stanna i Linghem där jag ska möta upp en tjej som ska låna kurslitteratur av mig. Hon har tre år i Karlstad framför sig.. 
 
#1 / / Fridan:

Åh så mysis!! Btw - om jag startar upp bloggen igen, följer du mig igen då? Puss!