/ Lina /

Födelsedagskalas

Mamma på våra resa till London 2010 för ganska exakt tre år(!!) sedan.
 
Idag fyller min underbara mamma 59 år ochd det ska såklart firas. Rod och jag ska snart ta den lilla röda till Linköping för tredje dagen i rad där mamma bjuder på mat och fika. Olle är iväg på sportingtävling utanför Uppsala. Idag är det final i den cup han varit med i och jag håller tummarna för att det ska gå bra. Konkurrensen är tuff men en placering i toppen är jag säker på att han kan ro hem. Hoppas! 
 
Gårdagens shoppintur resulterade i lite smått och gott men inte i den jacka som Olle tänkt köpa så jakten går vidare. Fanns inte den rätta storleken så var det något med passformen som inte stämde. Svårt att hitta jacka till en smal kille med långa armar och lite bredare över axlarna. När vi kom hem var jag supertrött men efter vår sena lunch tog jag mig i kragen och gav mig ut på en uppfriskande 6,5 km promenad i regnet. Till kvällen grillade kryddkorv, halloumi och majskolvar som vi åt ugnsbakad sötpotatis till. Perfekt lördag!
 
Nej, nu är det dags att borsta gaddarna och bege sig. Ha en fin söndag!