/ Lina /

Morgonwalk

Härlig höstmorgon // Gårdagskvällens middag - fisksoppa med saffran
 
Min morgon startade med en 5 km promenad innan frukost. Skön start på dagen och särskilt med tanke på den fina höstmorgonen. Äntligen lite sol! Olle och Rod gick upp flera timmar före mig och åkte till skärgården för sjöfågeljakt. Om det inte vore för att jag prioriterade sömnen så hade jag följt med för det är underbart att vara i skärgården när morgonen gryr. Speciellt en sådan här morgon då solen strålar. 
 
Min söndag ska jag ägna åt hemmapyssel. Tvätta, städa och så kanske jag tar tag i den där garderobsrensningen. Känner jag mig rätt så lär det inte bli av för fy så trist! Till kvällen har jag corepass och sedan hade den här helgen susat förbi. Tänk om helgerna var tre dagar istället för två, det vore nåt det! 
 
Jag kan meddela att jag inom en snar tid troligtvis får Photoshop till Macen. Wiie! Just nu har jag inte tillgång till PS alls för min PC är i det närmaste död. Det började med att jag skulle fixa en grej i PS som hängde sig gång på gång och nu när jag startar upp PC:n så hakar den upp sig i ett läge och kommer inte vidare. Skitdator!