/ Lina /

Sjuk igen

Soffläge
 
Något less på det här nu! Jag är sjuk igen. Jag har egentligen inte känt mig bra någon dag den här veckan sedan jag började få ont i halsen i måndags. Idag gick jag till jobbet men vid 11 kände jag att jag inte pallade med längre. Under förmiddagen assisterade jag en tandläkare men tanken på att sitta med egna patienter i eftermiddag kändes inte så trevligt med hosta, ont i halsen och ont i öronen. Inte trevligt för varken mig eller mina patienter. Nu får mitt immunförsvar ta och shapea upp sig för nu får det vara nog med sjukdom. Det där viruset lilla Astrid och Co bjöd på förra veckan var ett seglivat och smittsamt ett.. 
 
Ingen träning idag alltså. Enbart soffläge. Boring! Men något roligt i det tråkiga är att vår hyresvärd under förmiddagen levererat oss en ny vedpanna och en ackumulatortank (HALLELUJAH). Jag har inte riktigt vågat tro på det och nu vågar jag inte tro på det förrän allt är installerat. Jag misstänker att det inte blir inom de närmsta dagarna eftersom att det ska bli kallt i helgen men jag väntar tålmodigt. Fixade vi en hel vinter med den nuvaranda vedpannan och obefintliga ackumulatortanken så fixar vi ett par dagar/veckor till. 
 
 
#1 / / Emilie:

Hoppas du mår bättre idag syster!! Rasmus hälsar här med en slängis ;)
,tttt.umnyv g h8n Rasmus skrev en rad här :)

Vi hörs sen! Puss