/ Tandhygieniststudier /

Sommarlov

 

Idag gjorde jag min sista dag i Skärblacka. Jag hade mina sista patienter som student. Nästa gång jag möter patienter inom tandvården är det som yrkesverksam tandhygienist. Från och med nu har jag alltså sommarlov och det känns.. overkligt. Poletten har inte riktigt trillat ner att jag nu är färdig med mina studier. Framtiden är fortfarande oviss men jag hoppas ni håller tummarna lika mycket som jag för ett jobb som jag SÅ gärna vill ha. Arbetsmarknaden är inte riktigt lika lätt som jag trott men jag ser ändå ljust på framtiden. Att jag har en fast antällning på Briva är såklart en enorm trygghet som jag är oerhört glad över men min ambition är givetvis att få ett jobb som tandhygienist nu.

Innan jag gick idag fick jag en söt blomma och ett litet Lycka Till kort. Även Pernilla fick en blomma av mig och övriga kliniken fick fika. Pernilla har varit en klippa under alla mina veckor i Skärblacka och bättre handledare kunde jag inte fått! 

#1 / / Louise:

Ett stort GRATTIS Lina till att du nu är en färdigutbildad tandhygienist! :D Jösses, jag kan inte fatta vad fort tiden har gått och att ni faktiskt är färdiga nu! Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer bli en fantastiskt bra tandhygienist ochjag håller tummarna på att du snart får ett jobb! :)

Kram

#2 / / Emilie:

Naaaw, han längtar efter sin moster också skulle jag tro ;) Men snart är det måndag och då ses vi igen. När vill du komma på måndagen? Det ser ut att bli lite bättre väder så vi kanske kan åka till Valla på måndagen om du kommer skapligt? En liten glass på bosses kanske hinns med också.. Ha en mysig helg nu! GÖTT med sommarlov.. tjohoooo! pöss