/ Lina /

Final


Adele tar priset för snyggaste stilen ;) Skönt att rulla efter att ha haft sadel på ryggen!

Finalen av Sveriges Mästerkock står på tvn. Ett av vårens favoritprogram. Jag håller på Sigrid! 
Det får bli en tidig kväll idag. Imorgon går tåget till Karlstad 6.30. Omänskligt tidigt! Jag bestämde mig in i det sista för att ta tåget men det känns som ett smartare val om man ser till hemresan. Den är bokad till 9.13 och den tidpunkten skulle jag aldrig våga sätta mig i bilen när jag varit ute dagen innan. Hur mycket jag kommer ångra valet av avgång lär märkas på lördag morgon haha. Allt för att komma hem hyffsat tidigt!

Under eftermiddagen har vi varit i Linköping på Medicinskt Centrum. Olle har träffat en läkare inför hans stundande artroskopi av knät i april. På vägen hem var vi hur hungriga som helst. Det var såå nära att vi köpte snabbmat men vi tog förnuftet till fånga och stannade och köpte köttfärs till egna hamburgare istället. Det är ju faktiskt mycket godare!

Åter till Sveriges Mästerkock!