/ Lina /

Lunch oct glass i Sörping

 
 
Idag har jag finbesök. Emilie och Rasmus kom hit imorse och de ska stanna över natten. Såå mysigt! Vi åkte ganska snart till Sörping efter att de kom där vi åt lunch och glass. Första destination var Apoteket där jag köpte hälkilar avsedda för hälsporre. Jag är tveksam till om det verkligen är det eller om det "bara" är en överbelastning i fötterna som orsakar smärtorna. Vissa symptom stämmer på hälsporre men det mest karaktäristiska som att det ska göra som ondast när man kliver ur sängen på morgonen stämmer inte. Positivt! Men jag tar det på allvar ändå och gör diverse övningar och stretchar som är bra för att få det att läka. Idag strosade vi omkring i Sörping och det gick ändå bra eftersom jag hade min löparskor på mig som fötterna får bra stöd i. Igår går var jag väldigt nere pga det här men idag har jag hopp om livet igen ;) 
 
Just nu sover både mamman och barnet. Rasmus i vagnen och Emilie bredvid mig i soffan. Det fina vädret vi hade i förmiddags har bytts mot tjockt dis och stormvindar. Herregud vad det blåser! Vi blir nog inne resten av dagen. Ikväll ska vi lyxa till det med rådjurssadel och vi fortsätter det goda temat med att göra en kladdkaka till efterrätt. Möms! Emilie har aldrig ätit något som Olle skjutit så det är på tiden :-) 
Hälsporre / Söderköping