/ Lina /

Måndag

 
Efter en härlig helg med syster-och-Rasmus-tid, släktkalas och en söndag i Ingelstad med Olle, Karin och Jocke har jag startat upp den nya veckan med att tvätta, städa och byta sängkläder. Veckan i övrigt är så gott som oplanerad fram till helgen då vi istället är fullbokade. På lördag gifter sig Olles barndomsvän så då ska vi på bröllop med efterföljande bröllopsfest. På söndag packar vi våra väskor och tar båten till Idö i Gryts skärgård där vi stannar över natten. Fridas föräldrar har sommarställe på Idö och i helgen är Frida och Emil där och då passar vi på att ses. Längtar! Det blir så sällan eftersom vi bor 40 mil från varandra och därför är det extra roligt att vi får ett helt dygn tillsammans!
 
Lunch nästa!
 
 
 
 
#1 / / Ida:

Hej!

Har kommenterat nått här förut, läste th08..
Först vill jag gratulera till jobbet, sen är jag nyfiken på vad du får för lön :) har för mig du skrev att ingångslönen där du bor va rätt låg..

Jag har jobbat på ftv i 8mån men ska nu börja privat, bättre betalt och mer dagtid lockade. De blir lättare när man har barn. Sen åker vi på kurs till cran canaria i nov oxå och de tackar man ju inte nej till hehe..