/ Lina /

Bakverkstad och inlägg

I dagarna två har Anna och jag bakat godsaker i massor inför morgondagens släktkalas hos Håkan. Kolapajer med röda vinbär, kladdkaka med kokostäcke samt jordgubbstårta. Anna har dessutom gjort sirapskakor. Sockerchock deluxe! Efter bak idag åkte jag till Lkpg och hämtade ut mina inlägg. Jag ska vänja in fötterna och öka antalet timmar varje dag men det kändes som jag utan problem hade kunnat ha de längre än den där halvtimmen. Gud så skönt trots att de är stenhårda. Nu är jag snart redo för promenader igen!! Fötterna har redan blivit mycket bättre och inläggen lär inte göra dem sämre :) Jag är fortfarande i Lkpg och här stannar jag över natten. Linus är på Bruce Springsteen så jag har hängt med Emilie och Rasmus ikväll. Lika mysigt som vanligt! Innan jag kom hit var jag förbi Ikea och köpte en ny bäddmadrass. Just nu har vi en 120 madrass till vår 140-säng så även om sängen är 140 så nyttjar vi bara 120. Lite onödigt. Helst av allt vill jag ha en 180 cm continentalsäng men det får vänta lite. Olle tycker det är helt onödigt eftersom jag visst förföljer honom som ett plåster nätterna igenom hehe :P Inget jag är medveten om! Nu är det sovdags här :)