/ Foto - barn /

Sleeping beauty

 
Imorse kom Emma och Vera hit på en frukostdejt. Efter frukost slog vi oss ner i soffan och efter ett tag somnade Vera gott i mammas famn. Emma flyttade över henne till soffan och så här låg hon och sov i närmare två timmar. Så söt! Medan hon sov såg vi på onsdagens Bonde söker fru och Emma gick även igenom kläder från mitt garderobsrens häromveckan. Några plagg fick hon med sig hem och på tal om kläder, visst är byxorna Vera har på sig söta? Jag kunde inte hålla mig när jag var inne på Lindex häromdagen och jag köpte även ett par likadana till lillebror fast svarta med vita lappar på knäna. 
 
 
Olle och jag har precis ätit en sen lunch. Nu blev vi eftermiddagssega och ligger i varsitt hörn i soffan och slappar. Jag har träningsvärk efter gårdagens boxpass och det värker i musklerna. Det hade kunnat vara värre för jag kunde inte ta ut mig helt. Kroppen svarade inte alls igår och jag höll på att svimma i början på passet. Magen blev lite kaiko efter salladen jag åt igår så kroppen var lite väl tömd på energi tror jag. Efter vatten och lite vila körde jag i alla fall på igen men kroppen var inte som den skulle. Så trist att inte kunna ta ut sig fullt men jag kände mig ändå nöjd att jag genomförde hela passet trots allt. Det var gott att komma hem och ta en dusch, äta och krypa upp i soffan.
 
Nu hade det varit väldigt skönt att komma ut på en promenad i fina vädret men vägarna här är snorhala och allt annat än promenadvänliga.. 
#1 / / Emma:

Åhh sicken sötnos, där låg hon så gott och sussade på Olles fäll. Och byxorna är ju helt underbart söta <3 Tack för en mysig dag och för kläderna jag fick, ska prova dom imorn. Här har jag börjat garderobsrensningen också, OJ vilken hög, du får komma hit och kika om det är något som du vill ha ;) Puss