/ Foto - barn /

Photoshoot

 
Jag är mätt och belåten på en sallad från Icas salladsbar. Lagom lätt. Min kropp har verkligen varit övermättad socker och till och med jag som är den största godisråttan är nu trött på alla sötsaker. Jag har under dagen varit hos Pernilla, en gammal arbetskompis från Briva, och hon hade inget att bjuda på till kaffet vilket inte gjorde det minsta. En slät kopp kaffe var inte igår direkt ;-) Jag fotade hemma hos Pernilla i somras och då låg lilla Tuva i magen. Idag var det dags igen. Nu är hon en charmig 4-månaderstjej som skötte sig fint framför kameran. Jag har ett gäng foton att redigera nu alltså och det får bli ett fredagsgöra. 
 
Om två timmar har Korpen gratis boxpass i Norrköping och det ska Emma, Anna och jag gå på. Det behöver min rygg som varit hemsk dålig i flera dagar nu. Den vanliga träningen med gummiband som brukar fungera bra har inte hjälpt alls. Olle har masserat mig ett par gånger men musklerna behöver något mera och vad passar inte bättre än ett boxpass då :-)
#1 / / Emilie:

Haha, ja det känns underbart att ha två somrar med planerade resor framför sig :)
Vilken fin bild!
Vill du komma på lördag? :)