/ Lina /

Underbara fredag!

Det kändes knappt som jag hann komma till jobbet förrän det var dags att gå hem igen. 7.30-12.30 skulle vara en lagom tid att jobba varje dag men då skulle det bli lite skralt med pengar på kontot. När jag kom hem stoppade jag lite lunch i magen och kort därefter kom Emma och Therese. Jag höll mitt pass för dem och som jag misstänkte så tog det lite längre tid än 30 minuter så jag får se vad som hinns med på söndag. Jag ska göra ett par justeringar men i det stora hela tyckte de att det var bra och gav mig godkänt. Rut och Vera hejade på från golvet så det blev lite utav mamma-barngympa här hemma ;-) Vi avslutade med Karins berömda fuldans och Rut skrattade så hon kiknade hihi. 
 
 
Ikväll blir det en lugn myskväll i soffan framför tvn. Fredagsmiddagen blir duva. Mmmmm! Det var längesen. Dags att sätta igång med maten så den blir färdig någon gång. Annars är det lätt hänt att jag går loss på chipsen innan maten. Har ju hänt en och annan gång förr..