/ Tandhygieniststudier /

Rödmarkering..

Opponentskap och respondentskap är avklarat. Vi fick bra kritik på båda delarna och vid båda tillfällena blev det bra diskussioner. Vi fick "värsta" tänkbara examinator enligt vad jag tycker men hon tyckte överlag att vi hade gjort ett väldigt bra arbete och det är mest småjusteringar som ska göras. Jävligt irriterande var att vi fick dålig kritik av henne för två saker som var etiskt fel. KUL att det är vår handledare som sagt att vi ska ha med det. Inför klassen fick vi alltså skit för något vi själva inte skrivit från början. Vid ett sådant tillfälle är det knappast läge att skylla ifrån sig så det var bara sitta där och svälja skiten för vår handledare tog inte på sig det. Grrrr!

En del småfix gjorde vi idag när vi slutat. Resten tar vi på torsdag. Jag fixade lite flera rödmarkeringar i pappret vi fick av examinatorn. Råkade visst få näsblod mitt i allt och jisses så vi garvade. Tänk att lite näsblod kan få en att ligga dubbelvikt i princip haha.





Nu knorrar magen så jag ska käka lite och se på tv. Imorgon får jag åka hem igen och bonus på allt är att vi slutar klockan 11.45. Gött! Hemma tidigt alltså!

#1 / / Linda:

Haha ja kul var d konstigt nog=)...du var väldigt avslappnad o brydde dig inte ett dugg om pappret i näsan...haha...d blev jag impad av:P

#2 / / Lina:

Hehe, man får väl bjuda på sig själv :P

#3 / / Marie- En fotografernade hundtoka:

Ohh näsblod är lite läskig känsla tycker jag, det knöpper till på ett obehagligt vis i näsan =D



Hmm så stort handledaren var då =(

#4 / / Emilie:

Vilken konstig handledare!!! Men kul att ni fick bra kritik på båda delarna :)

Näsblod mitt i allt.. hur kommer det sig? Orolig syster ;)

Puss

#5 / / Emilie:

Då är det bra att du får sommarlov nu så du kan ta det lite lugnt :) Vi ses på måndag! Pussss