/ Tandhygieniststudier /

Karlstad

Då var jag på plats i Karlstad. Till och med lunch på onsdag har vi opponentskap på projektplanerna och under eftermiddagen har vi suttit och lyssnat på klasskompisarna. Imorgonförmiddag har Linda och jag opponentskap och till eftermiddagen ska vi försvara vår egna projektplan. Blir med andra ord en soft onsdag-förmiddag innan jag styr hemåt mot Östergötland igen.

En spännande vecka väntar och min nerver är nu helt lugna inför bröllopet när jag har min Canon eos 7d. Igår fick jag vigselprogrammet så jag har koll på var och när jag ska fota. Allt för att det ska gå så smidigt som möjligt. Resten av tiden sitter jag tillsammans med Olle och njuter av stunden. På morgonen ska jag följa med Emma till frissan och Make Up Store och fotografera även då. Det hade varit roligt att vara med under porträttfotograferingen och kika på fotografen för att se hur han arbetar men den tiden behöver jag till att fixa mig själv.

Big Brother nästa och därefter SOVA!