/ Tandhygieniststudier /

Sömntuta

Jag har sovit tungt inatt och vaknade först strax innan klockan 9 av ett sms från Johanna. Skönt och välbehövligt. Känner mig lagom laddad inför att skriva tenta men jag hoppas det ska gå vägen. Usel tid att skriva mellan 14-18 men det var visst inte bara vi som ska tenta idag. Jag har nog aldrig suttit tiden ut men skulle jag i värsta fall behöva göra det så är jag hemma absolut senast 21.30. Om inget händer på vägen vill säga.

Nu blir det till att packa ihop de få saker jag har med mig, borsta tänderna och bege mig till skolan. Lite tidigt kan tyckas men vi ska äta lunch där innan vi ska skriva så våra pennor glöder. Sista salstentan för terminen om jag fixar den och det SKA jag fan göra. Jag vet att jag kan!

#1 / / Marie:

Snygg outfit =D, gillar sjalen