/ Hälsa och träning /

Löpsuccé?



Lite passande hade Nina fått hem den här tidningen på posten häromdagen och jag ska ta mig tid att läsa den artikeln. På fredag ska Karin och jag ge oss ut på samma runda som förra veckan och kanske att vi kan hålla i det och jogga någon eller ett par dagar i veckan sedan!? Det gäller att inte sätta ribban för högt för då är det dömt att misslyckas. Löpning är pisstråkigt - just nu. Något som enbart beror på att det är jobbigt och gör ont, ingen njutning alls förrän efteråt. Kroppen är ovan och konditionen på noll. Tänk om man bara kunde ta sig över den där platån..? Vi får väl se!

Kikade på vädret precis och ser att det ska bli 16 grader hemma på lördag. Då vet jag vart jag ska placera mig, ute i solen såklart! Odla fräknarna på nosen. Skulle behöva lite färg på kroppen också till bröllopet nästa lördag men där får jag nog fuska. BUS? Cancerbox? Har aldrig smörjt mig med BUS och är rädd det ska bli fläckigt. Avskyr solarium. Som att välja mellan pest eller kolera!

#1 / / Marie:

Prenumererar också på den tidningen, oj stavade jag fel nu på prenumererar, haha!!



Trevlig blogg du har