/ Lina /

Abstinens..

Det verkar som min nya laddare till datorn fastnat på Arlanda inget har hänt sedan i torsdags. Arrggghh, blir galen. Börjar få Photoshop-abstinens. Har så mycket nya foton att lägga in och jag kan inte lägga dom på Olles dator eftersom han inte har något program som kan läsa RAW-filer. Det är foton på Stella (Maria och Eriks lilla lagotto-valp), från midsommarafton och såklart en hel massa på lilla Rasmus.

Snart ska Rod och jag iväg på kurs. Nästsista gången :( Tiden går så fort och sedan har vi ju missat tre tillfällen. Två som jag visste och sedan blev det en oplanerad frånvaro förra gången..

Jag tror jag kommer anmäla oss till en ny Vardagslydnad I framöver. Det är roligt och inspirerande att få komma iväg och träna med störning och träffa andra hundägare och hundar. Man lär sig ju även av att se på alla andra!

Efter kursen ska jag till Linköping och jobba sista natten av tre. Har tyvärr inte fått många timmars sömn idag för jag vaknade och kunde inte somna så det lär bli 10 trötta timmar. Imorgon ska jag hem och sova ett par timmar och sedan ska Maria, jag, Stella och Rod och bada :) Härligt! Längtar redan. Satt en stund i solen förut men det går knappt utan vatten i närheten att svalka sig i..
#1 / / Marie:

Hur har det gått med Rod???