/ Lina /

Söndag

Den här söndagen har, likt alla andra söndagar, varit seeeeg. Och inget vettigt tar jag mig för att göra. Bara sitta hemma på min lata rumpa. Nåja, vi har åtminstone kontrollerat alla lampor på bilen så de lyser som de ska inför besiktningen på torsdag. Måtte bilen går igenom för det finns roligare saker än att lägga pengar på kärran.

Bortsett från besiktning så bjuder veckan på plugg och bäst av allt - frisörbesök. Jag är så kluven i hur jag ska göra med håret. Ena dagen vill jag gå mot ljusare, andra dagen vill jag behålla det som det är. Vad jag vet är att jag inte vill bli morotsfärgad i skallen i alla fall. Alltid något.

Och från det ena till det andra, ett litet tips. Igår beställde jag två SD minneskort, 8 gb på varje, från eBay. Allt som allt 195 kronor och denna säljare erbjöd gratis frakt. Jag köper även alltid I.D från eBay och sist jag beställde blev det 170 kr för en burk inklusive frakt (blir aldrig någon tullavgift). Det kan jämföras med att jag hemma får punga ut med ca 420 kr för en burk. Betalningen sker vi PayPal och jag köper alltid från Top-Rated sellers. Jag budar aldrig utan köper hos de som erbjuder Buy it now. Har aldrig varit några problem och burken kommer på posten ett par dagar senare. Perfekt och något mera ekonomiskt!



#1 / / Hanna:

Jag hade samma problem som du med håret innan jag gick till frisören. Jag var väldigt mörk och trivdes med det förutom den dumma utväxten, men samtidigt ville jag bli ljusare till balen/studenten/sommaren. Så tillslut gjorde jag ljusa slingor och blev jättenöjd, dock fortfarande lite ovant att vara ljus igen och ibland saknar jag det mörka håret. Samtidigt är det så skönt att slippa den snabba utväxten och att bli ljusare när det också bli ljusare ute :)



Hoppas att du blir nöjd med håret vad du än bestämmer dig för :)