/ Lina /

Fredag

Först och främst till dig Karin som kommenterade i inlägget om I:D. HÄR länken till säljaren på eBay. Klicka på Buy it Now så slipper du budgivning på de saker du vill köpa.

Klockan 8.30 imorse snörade Karin och jag på oss våra skor och gav oss ut på en powerwalk. Såå skönt och uppfriskande. Vore det inte för att sängen är så otroligt varm och gosig på morgonen så skulle jag lätt gå varje morgon. Efter nyår ska vi se till att försöka gå ett par dagar i veckan och så småningom utöka till att jogga. Vi åt gemensam frukost efteråt och Karin gjorde en supergod och nyttig smoothie till oss med 2 ägg, 1 halv banan, 1 halv apelsin och lite hallon. Jag var skeptisk till äggen men de smakade faktiskt inget alls.

Just nu sitter jag i sängen under täcket och värmer mig. Stallet står härnäst på schemat men känner att jag behöver få upp ångan lite först för jag blev så himla frusen efter promenaden. Jag blir visserligen ganska varm så snart jag börjar mocka och fylla näten med hö. Lillen ska få lite omvårdnad också och äntligen kan nog muggen se sig besegrad. Oj vilket långdraget skit allt blev. Dubbla antibiotikakurer och salva med antibiotika utan någon större förbättring men nu så!!

#1 / / sophie:

Hejsan! Delta gärna i min tävling där du kan vinna en valfri Suit of sweden :) Tar endast ett par minuter att delta :)



Kram

#2 / / Caroline:

Gott Nytt År! :) Kommer fortsätta följa dig även nästa år såklart :)



Kramar Caroline