/ Lina /

Akutköp


Dagens jag

Johanna och jag avverkade 2 timmar på stan efter skolan och jag köpte mig ett par nya jeans. Ett par gröna från Gina Tricot. Det var ett akutköp men trots det ett omtyckt sådant. Dragkedjan på jeansen jag köpte på BikBok för en månad sedan gick nämligen sönder igår. Grrr! Min favoriter och allt. Kvittot har jag givetvis inte kvar men jag var ändå inne och hörde mig för och visar jag ett kontoutdrag får jag pengarna tillbaka för jeansen finns inte kvar. I alla fall inte här i Karlstad. I första hand ska jag se om dragkedjan går att laga. Hoppas!

Dagen i övrigt har varit bra. Lite ringrostigt att ha patient igen. Egentligen gick det nog ganska bra men jag har så höga krav på mig själv att jag aldrig kan vara helt nöjd. Skärpning där men det är lättare sagt än gjort..


#1 / / Mirre:

Snyggt med gröna jeans ju =D