/ Nära och kära /

Linköping

Efter mitt inlägg imorse tänkte jag om. Handla kan jag lika gärna i Linköping. En sväng extra men hälsa på bästa familjen är aldrig fel och tanka lite energi. Anette, mammas gamla arbetskamrat, var och hälsade på så henne fick jag träffa också. Kul! Vi tog en promenad bort till Emilie för att kika på nya lägenheten och de får det såå fint. Lilla magen växer så det knakar och imorgon går hon in i vecka 33. Inte långt kvar nu :)

 
                     Anette och Mamma                                    Bästa syster bakar tårta till Linus födeledagsfirande

Nu är Rod supertrött efter vår lilla dagsutflykt. Promenaden till och från Emilie gick jättebra med hjälp av skinka. Jag hade ju varken klicker eller mjukost med så många braaa blev det. 

Ikväll blir det enbart grill och mys. Bästa fredagen om man frågar mig! 

#1 / / Marie:

Ohh fina bilder



ha en underbar valborg nu

kramar

#2 / / Emilie:

Shit dax för ett frisörbesök.. haha! Kul att du kom helt oanmäld :) Rod är ju sååå goooooo så jag dör!!!