/ Lina /

Vintertid

Den här gråa söndagen har jag startat med en liten promenad och lek på fotbollsplanen med Rod. Ätit lite frukost nu och ska sätta mig och läsa i Klinisk barnpsykologi. Känner mig verkligen inte förberedd men det är så konstigt upplägg på seminariet så det är svårt att förbereda sig mer än att läsa, läsa och läsa lite till. SÅ långtråkigt!

Måste säga att det känns aningens deprimerande med vintertid. Snart är det nattsvart klockan 16. Man får väl trösta sig med att det vänder om två månder. Och till dess kanske det ligger lite snö på backen som lyser upp? När jag säger lite snö, då hoppas jag på lite snö. Ett par centimeter räcker den här vintern..
#1 / / Karin:

Själv blev jag överlycklig i morse när jag gick upp och inte hade en aning om att det blivit vintertid. Min dator tid visade på 06.50 och det blev en glad överraskning, dagen blev ju en timme längre=) weehaa!

#2 / / Lina:

Knäppis :P