/ Lina /

70 halm 50 hö

Det blev noll plugg idag så jag får väl helt enkelt ägna lite åt lördagen till det. Känns dock inte så betungande för jag ska läsa om rädda barn, arga barn osv. Sådant vi kan tänkas stöta på när vi är färdiga framöver. Intressant! 

I samband med mitt biblioteks-besök passade jag på att låna 2 böcker till nästa kurs. Tog även en svänga på stan där jag köpte nytt schampo (Matrix Biolage), en farfars-topp på H&M och en BH + klädvårdsrulle på Lindex. Känns onödigt att åka till Norrpan och bara gå till bibblan :P

Så snart jag kom hem från stan hörde Karin av sig och det var bara att klä sig och åka ner till Liljeberga och lassa in 70 balar halm och 50 balar hö på skullen. Gick rätt smidigt ändå även fast det känns som ett evighetsgöra innan man börjat. Ingegerd langade till Karin som stod i stallet och Karin langade till mig som stod uppe på skullen. Teamwork! 

Nu har jag städat lägenheten och ska ta en dusch. Känner mig som ett snusk :P Sedan ska jag påbörja kvällsmaten, potatisgratäng och rådjurssadel. God mat, Idol och slutligen choklad låter som en bra fredagkväll i mina öron.




Pienka hjärtat!

#1 / / Linda:

Ja det känns bra att ha kommit igång med träningen, men du verkar också träna på ganska bra. :)

Jessan ska flytta till Åre över vintern och jobba, hon älskar ju att åka snowboard.

Kram

#2 / / Emilie:

Hur gör man rådjurssadel egentligen?? =)

Jo allt gick bra.. hon tog ju väldigt mycket bilder. På mig i köket när jag stod och skar tomater, på oss bådai soffan när vi låtsades kolla på tv, på balkongen osv.. haha! Hoppas man blev bra på nåt av korten iaf =) Hon var jättetrevlig.. och hon sa att hon skulle skicka texten till min mail först innan den publiceras så vi får läsa den!!

Ha en bra helg och pussa Rod från mig! Pöss

#3 / / Hårprodukter:

Fin Blogg du har her.

Kanske vi har noget du vil skrive om. www.fixatilldig.se (Du har mulighet at blive Bannerpartner/affiliate och skrive om produkterne)



Kollaeven vår Private blogg www.girlzone.se Och deltag i dom olika Konkurrencerne.



Ha en Dejlig dag.