/ Lina /

Telia i ett nötskal

Sista november har bjudit på underbart väder. Rod och jag var ute länge i snön och lekte och tränade. Skön paus från plugget. Först hade vi koppelträning som gick toppen idag. Kan nog mycket bero på att jag var på humör för det ;) Sedan pulsade vi i snön på fotbollsplanen och tränade inkallning och kontakt. Även det gick super. Jag var blöt av svett efter att ha pulsat i snön och Rod var dödstrött. Somnade på stört när vi kom innanför dörr'n.

Förut ringde jag Telia för att se hur f-n det går för dom med mitt ärende. Vi ska ju skaffa fast telefoni och därefter byta till bredbandstelefoni så vi kan få bredband till ett vettigt pris. Det visade sig att människan jag pratade med sist hade avslutat mitt ärende. Okej? Så nu har vi börjat om på ny kula här. Vi får väl bredband lagom till sommaren om vi har tur..