/ Rod /

Slarvmaja

Måndag och ny vecka är här. Jag har letat som en tok efter mina åhörarkopior i teori och metodkursen utan resultat. Kan inte fatta vart jag gjort av dom? Jag har skickat sms till Nina för att höra om jag glömt dom där men det tror jag inte. Blir galen på mig själv. Det är ju inte så att jag har ett hus på 300 kvm att slarva bort dom på..

Nedanför mig ligger en liten kille och tar sig en nap. Han har sovit ganska länge nu så jag misstänker att det snart är dags att kissa. Inatt sov han ända till 5.15 då jag vaknade av att han gnydde och ville ut. Han är duktig på att säga till och än sålänge har han bara kissat inne en gång :)
 



Utslagen hjälte igår

#1 / / Elin s:

han är underbar lina!! :)

#2 / / elin s:

han är underbart fin lina!! :)

#3 / / Hanna:

åh, vilken liten sötnos :)

#4 / / Lina:

Jag kan bara hålla med.. inte alls partisk eller så ;)