/ Lina /

Choklad

Huvudvärken har förföljt mig under dagen och jag har fyllt på med mängder av vatten.. och cola. Det blev visst så. Vi har ätit tacos ikväll och då är cola obligatoriskt :)

Lunchen hos farmor och farfar var jättegod som vanligt. Dom var nyligen hemkomna från Mallorca där de varit i två veckor och jag fick en stor 400 grams Toblerone. Farligt! Den är redan öppnad och vi får väl se hur länge det tar innan den är uppäten :P Jag blev bortskämd med en ganska stor påskpeng också. Snälla, underbara farmor och farfar. Alltid lika generösa ♥

Innan jag for hemåt igen stannade jag till på Ikano. Köpte lite smått och gott på H&M och tog därefter svängen in på IKEA och köpte ljus. Jag förstår inte riktigt vad det är med mig men jag har inget tålamod att gå i klädaffärer. Ekonomiskt om något ;)

Nu ska vi SOVA! Imorgon hoppas jag få sova ut och slipper höra min kära sambo babbla i telefon lång tid som han gjorde imorse med en arbetskompis. Högt också. J-vlar vad irriterad jag var haha. Morgonhumöret är inte alltid det bästa :P