/ Tandhygieniststudier /

Trött!

Ett ord kan beskriva mig rätt bra nu. Slutkörd! Shit vilken jäkla tenta är det enda jag kan säga. Svår och förbannat jobbig. MEN, nu är den gjord och det är skönt oavsett om jag klarade den eller inte. Det återstår att se. Vi får väl vänta 3 veckor som vanligt. Det är max tid lärarna har på sig att rätta och självfallet brukar de låta oss vänta in i det sista..

Nu ska ta och repetera inför seminariet imorgon och sedan blir det läggdags. Det ska bli såå skönt att sova och jag tror det är bäst att ställa dubbla alarm imorgonbitti för jag kommer troligen vara rätt seg. Skulle inte förvåna mig om jag lyckades försova mig just när jag inte får hehe.
#1 / / Louise:

Vi får helt enkelt hoppas på det bästa, även om tanken på en omtenta gör mig illamående!

#2 / / Emilie:

Haha! Om jag ska va ärlig så är den bilden från i söndags när jag tog se andra.. därav den där konstiga grejen med fingrarna :P

Hur gick tentan då?? svår?

Puss