/ Foto - bröllop /

Bröllop

Idag blev det tidig uppstigning för att åka till Linköping. För ett tag sedan skrev jag om ett hemligt fotouppdrag och idag var det dags. Ett litet borgerligt bröllop. Linus (Emilies sambo) bror Emil gifte sig med sin Charlotte i trädgårdsföreningen. Enkelt och jättefint.







Nu ska jag fixa till mig inför kvällen. Olle och jag står för förrätt och huvudrätt och Jacob, Ann-Sofie, Martin och Frida står för snacks och huvudrätt. Det här blir Rods första nyår och förhoppningsvis är det lugnt med fyrverkerier hemma hos Jacob. Rod reagerar inte på skott men det blir ju lite annorlunda när det smattrar hej vilt så jag hoppas det går bra.

GOTT NYTT ÅR ! ! !

#1 / / Emil:

Lina, tack för allt idag! Jag ser fram emot bilderna! //Emil

#2 / / Hanna:

duktig du är Lina! Jättefina bilder :)

Läste att du skulle bli moster, så roligt :)