/ Lina /

Fredag

Då var man åter hemma! Igår fick jag ett ryck och ringde frissan för att se om hon hade tid. 14.30 fanns en lucka så nu är utväxten borta och jag är snäppet ljusare. Solblekt var önskningen från min sida och Linda fixade :) Innan jag åkte till Norrköping var jag i Linköping. Först till mamma och åt lunch, hämtade mina fina gardiner och lilla valpbädden. Gardinerna har inte åkt upp än men jag får se om det blir tid över för det idag. Måste stryka dom först och det tar sin lilla tid med fem paneler. Valpbädden var perfekt. Visserligen kommer liten växa ur den ganska snart men den är super till en början. Den kan han tugga bäst han vill på ;)

Nu ska jag ner till Liljeberga och träffa Karin och pussa på hästarna. Det spritter i kroppen av tanken. Har saknat dom SÅ mycket! Sedan hem och forsätta tvätta - tvättkorgen svämmar över. Mitt i emellan tvätt ska jag fixa till mig inför kvällen och åka lite tidigare och hjälpa Emma med maten. Vi börjar med bad i tunnan hos Emma och K-A och sedan går vi vidare hem till Peppe och grillar. Full rulle!