/ Inspiration /

Shoppingsug

Nu är jag nöjd. Jag förhörde precis mig själv på benlära och hade 42 rätt av 44 möjliga. Då hade jag heller inte de olika benen/åsarna/utskotten osv framför mig som vi med största sannolikhet kommer få ha på tentan (om det kommer se likadant ut som föregående tentor). Då är chansen stor att man kan pricka ut det när man har ordet framför sig och känner igen det. Nu ska jag fortsätta att gå igenom tänderna och se hur mycket som sitter. Här är det repitition och nötning som gäller!

Hade det inte varit för plugget hade jag befunnit mig på stan och shoppat. Jag skulle inte tacka nej till denna outfit från H&M. Visserligen är jag inte den som går i ankelboots men snyggt är det minsann. Något kan jag unna mig att shoppa för jag fick hela 1300 efter skatt på mitt extrapass jag var inne i september. Trodde aldrig ett ynka litet pass skulle ge så mycket men med helg ob blev det visst ganska bra med pengar :)

#1 / / fridolin:

koftan köpte jag i torsdags, underbar! skööön :)