/ Lina /

Haveri och havera

Imorse var jag uppe redan kl. 5. Rena idiotin en lördag egentligen men jag följde med älsklingen på sjöfågeljakt. Det var nog minst ett år sedan jag var med sist så det var på tiden. Är ju riktigt mysigt när man väl kommit iväg. Annars brukar varma goa sängen locka mera än att ge sig iväg så pass tidigt men idag hade jag bestämt mig :) Lyckad jakt och fint väder gjorde det hela ännu bättre. Lika bra var det inte på hemvägen när turbon gick sönder och bilen havererade. Tacksamt att det är en firmabil i det läget så man slipper stå för kostnaderna själv..







I eftermiddag har jag varit nere i Liljeberga och ridit Zadir på ridbanan + en liten skrittsväng därefter. Åkte till Sörping efteråt och köpte grejer till tacos som blir kvällens middag. Yummi! Var också tvungen att köpa nya chipssorten med sourcream och bearnaise smak men det smakade inte mycket bearnaise. Mest bara som vanliga sourcream chips. 

Nu har jag precis packat lite inför Karlstad. Ska bli kul att träffa alla igen. Den här gången ska vi vara två veckor men jag åker hem över helgen. Vi har ingenting nästa måndagförmiddag så jag kan åka tillbaka till Karlstad då. Annars hade det blivit lite kort tid här hemma. Johanna ska dessutom till en kompis i Örebro så hon åker med mig dit på fredag och sedan plockar jag upp henne på tillbaka vägen. Bra mycket roligare med sällskap en liten del av resan. 10 mils sällskap är bättre än inga mil alls :)

#1 / / Hanna:

Superfina bilder!