/ Lina /

Vrinnevi

Efter att ha fått mer ont i nacken tog vi det säkra före det osäkra och åkte in till akuten. Eller det krävdes väl ett samtal med en far som tvingade mig att åka in hehe. Det var första gången på Vrinnevi för min del faktiskt. Som jag trodde var det ingen fara med nacken men det känns ändå skönt att ha det svart på vitt. Nu finns det dessutom dokumenterat om jag skulle få problem i framtiden men det hoppas jag för all del inte. Läkaren sa att jag troligen kommer ha ännu ondare imorgon och att det vänder på tisdag.

Efter besöket på akuten åkte vi och köpte grejer till tacos och det har vi mumsat på ikväll. Nu har jag precis packat lite för imorgon åker jag till Karlstad. Jag satsar på att åka kl 8 så jag är framme runt 11. Måste köpa instrument och hinna äta lunch innan vi börjar kl 13.

Avslutar söndagskvällen med lite bilder från födelsedagsfirandet igår.

Jag och lilla Mormor


Olle och mamma


Blombukett från Farmor och Farfar


Jag i nya tunikan som endast kostade 99:-

#1 / / Emilie:

Skönt att det var lugnt.. Du glömde skicka smset som jag gick o väntade på dock!!! hehe..

KÖR FÖRSIKTIGT imorgon.. ha det så bra i Karlstad =)

Puss o kram