/ /

Dagen efter..

Nu har jag landat en aning sedan gårdagen. Tänker fortfarande på olyckan hela tiden och synen när han kommer framför bilen har gått i revy hundratals gånger. Läste i Corren att han fått en fraktur på vristen. Måste försöka få tag på honom på något sätt. Skulle kännas så skönt att få prata med honom nu i efterhand när chocken har lagt sig. Tror han skulle uppskatta om jag hör av mig också, att jag inte bara struntar i honom.

Hela förmiddagen har jag varit på jakt efter en strålkastarinsats. Åkte till Engströms, 1500 kr. De hade den inte hemma så jag bad att de skulle vänta med att beställa hem för att försöka hitta något billigare. Efter att ha varit runt lite åkte jag till verkstaden på SAAB och de hade ingen hemma men kunde beställa hem en till imorgon för 945 kr. Tur jag inte tog första bästa. På måndag ska jag lämna in den på Braskens Servicecenter. Skönt att få det gjort innan vi åker.
Åkte till Mormor när jag fixat allt och hon blev helt förtvivlad såklart. Mamma ringde när jag var där och det var bästa samtalet på länge. Så underbart att höra hennes röst. På lördag kommer hon hem. Älskade mamma ♥

Nu ska jag snart hem till Emilie och kika in hennes nya lägenhet. Sedan jobba. Sömn har jag inte fått överdrivet mycket av inatt men jag känner ändå att jag vill till jobbet. Träffa alla som jobbade igår igen och prata mera nu när jag är riktiga Lina igen. Kanske inte helt riktiga men nästan. Tänkte köpa med mig något gott till alla underbara som vi kan smaska på under natten. Mina arbetskompisar är GULD värda!