/ /

Denna värk..

Här vare ont i magen. Jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna detta onda vareviga månad. Jag har varit förskonad mot allt vad mensvärk heter alla år men nu senaste månaderna gör den sig påmind varje gång. Och den påminner mig inte lite. Blä!

Trots ond mage hoppas jag kunna ge mig iväg och rida en sväng med Karin. Kanske kan bli en kort runda? Vill träffa Karin också så till Liljeberga SKA jag. Därmed basta!

Ikväll blir det Robinson och till det den goda fisksoppan med saffran. Planen var att äta den igår men jag missade köpa vin så det sket sig. I förmiddags var vi till Söderköping så nu finns den så viktiga ingrediensen hemma. Godast att dricka till också :-) Kan tänkas bli en liten kladdkaka till efterrätt också om jag orkar baka. Nu var det längesen så det vore ju väldans gott ;)