/ /

Vaaarmt

Fattar inte hur jag ska kunna somna i denna värme. Är sjukt varmt här på övervåningen hos mamma och pappa. Jag måste plocka fram lilla fläkten och ha bredvid mig inatt. Ta ur duntäcket också för det lär inte behövas. Egentligen skulle jag kyla ner mig med en kalldusch innan jag går till sängs men det orkar jag nog inte.

Har i övrigt haft en lugn kväll på jobbet. Hög beläggning men lugna och stabila patienter, som det ska vara ;) Mest pyssel. Imorgon blir det desto mer att göra. Narkosomläggning och operation. Hääärligt i denna värme.
Längtar till tisdag för då är jag ledig och ska jag njuta värmen vid Hövern med Karin. Lovely! Sedan ska vi laga mat på kvällen eftersom Olle jobbar kväll. Girls night :-)

Gårdagen var mycket mysig. Kan det bli annat en underbar sommarkväll? Vi grillade vildsvin och halloumi. Till det åt vi färskpotatis, tzatziki och en mumsig sallad. Mindre trevligt var att vi mer eller mindre blev uppkäkade av alla j-vla knott så vi fick förflytta oss in när vi skulle äta efterätt. Jordgubbs- och rabarberpaj med vaniljsås. Gottigotti! Skulle kunna leva på den där pajen ;)