/ /

Stel stelare Lina

Oh lord vilken träningsvärk. Jag kan med nöp och näppe sträcka ut min högra arm trots att jag stretchade supernoga igår. Är mycket svagare i min högra sida bara för att jag är så extremt vänsterhänt så den sidan får alltid jobba lite extra. Bli jämnstark är ett bra mål att jobba för!

Nu ska jag fixa burret och fejset. Vi åker mot Vingåker strax efter lunch och stannar till på outleten innan vi åker vidare mot Inger och Kent. Jag hoppas hitta något fint träningslinne. Kanske ett par jeans också. Förra året vi var där kom jag därifrån med två par trosor och det var väl mest bara för att så vi får väl se hur utbudet är denna gång.

Såg precis att min dator är hos Schenker nu = den borde kom när som helst. Wihooo. Den här idioten har varit värre än på länge. Hängt sig och stäng av sig x flera så nu är min Dell mer än välkommen hem.
#1 / / Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Svar: TUSEN tack sötnos!