/ Lina /

Hemma

H E M M A ! ! !

Dagarna i Karlstad har gått otroligt fort. Nu har jag landat och allt känns mycket bättre. Alla kände ungefär som jag efter tisdagens föreläsningar, skräckslagna. Jag hade lust att ta mitt pick och pack och dra hem och strunta i allt. Nu känner jag annorlunda. Idag har vi fått rundvisning och bla varit i metodlabben och på kliniken. Längtar till de kliniska kurserna som börjar v.45 för då känner man nog ganska snart om det är det här man vill syssla med. I nuläget tror och hoppas jag verkligen det :-)

Nu har jag fixat all kurslitteratur också. Blocket is the shit. Hade lite panik där ett tag (allt utlånat + slut i diverse bokhandlar). Imorgon ska jag hämta två av böckerna i Linköping. Den tredje jag köpt begagnad kommer med posten på måndag.

Strax ska vi äta duva. Första för i år och det ska bli riktigt mumsigt. Sen blir det nog sängen tidigt ikväll. Är riktigt trött i huvudet. Först heldag i skolan, sedan körning 3 timmar hem. Mysigt att krypa ner bredvid älsklingen istället för att lägga sig på en smal madrass ikväll.