/ /

Försommardag


Dagen idag har tillbringats nere i Liljeberga. Vi har solat, fikat och njutit av sommarvärmen. Olle hittade en film på när Bass var valp och ojoj vilken liten sötnos han var. Det är han ju nu med såklart men det är alltid något speciellt när de är valpar. Sommardäcken åkte på också och imorgon får jag offra Gelly för bilen för det var pyspunka på ett av dom. Faan. Det blir en dyr månad. Resan, vägskatten, däcket, bilförsäkringen. SÅ roligt.

Nu vankas det snart tacos. Jag tror inte vi ätit det på över en månad så nu suger det i tacostarmen hehe ;) Gott avslut på helgen. Imorgon är det ny vecka och det är min sista på Ögon :( På tisdag ska vi ut och äta på Olympia och sedan gör jag mitt sista pass på onsdag. Ångestladdat. Samtidigt som det ska bli jätteroligt att komma tillbaka till Briva igen. Blandade känslor..