/ /

Lugna gatan

Det var en LUGN kväll på jobbet. Som vanligt får jag väl säga för lugnt har det i stort sett varit sedan jag började. Mamma sa att jag hade behövts på Hpk idag och jag hade gärna gått dit :P Imorgon ska vi skicka en patient (som ligger hos oss) på omläggning till Hpk men den kunde ju jag gjort för fasen. Det är en lite mer avancerad omläggning men jag har gjort den många gånger förr så jag hade klarat det utan problem.

Imorgon ville en arbetskompis byta pass så istället för en kvällstur går jag dag. Och eftersom jag egentligen bara skulle jobbat 6,5 timmar imorgonkväll behöver jag bara göra mina timmar och får gå hem 14.45. Nice! Då åker jag raka vägen och hämtar upp Karin och sen åker vi till Pienka.

Pikea, Pienka och Marlene

Btw, kom på att det idag är 5 ÅR sedan första ryggoperation. Helt otroligt!