/ /

Dessa bilar..

Vilken start på dagen. När jag skulle ta bilen ner till Liljeberga vid 8 för att rida så hade rattlåset gått på (som vanligt) och jag kunde verkligen inte rubba det. Jag vred på nyckeln, ruckade på ratten men inte ett skit hände. Det var helt stumt. Så det var bara in och hämta Olles bilnyckel, sätta mig hans bil och köra ner. Väl nere fick vi syn på att det var tomt på luft i ena bakdäcket. Eftersom det är så stora fälgar så känns det inte att det är punka men fälgen verkade inte tagit skada som tur var. Håkan fick komma med kompressorn och pumpa i luft så jag kunde köra hem igen. Väl tillbaka fick jag som tur var igång min bil igen. Alltid ska det vara något. Nu är jag orolig att den ska bli så där trög bara för att det blir minusgrader men det lär väl märkas.

Imorgon ska jag åka förbi Akis och lägga på vinterdäcken för nu kommer kylan. Ringde även och bokade tid för att byta kamrem så på onsdag ska den in. 3300 kr kommer kalaset kosta men det är nog ändå ett bra pris. Ringde en annan verkstad och dom skulle ha 4650. Hutlöst!

Nu är jag på jobbet och här är det lugna gatan. Hoppas på att ha en bil som inte krånglar när jag åker hem. Annars ställer jag väl mig och hoppar och tjuter som en liten unge haha. Det var ungefär så jag kände imorse. Så frustrerande!