/ /

Blodomloppet

Nu är jag hemma efter motion och god picknick. Jag tog förnuftet till fånga och sprang de 5 kilometrarna och det gick bra. Inget ont i benhinnorna till min glädje. Nya skorna är toppen! I våra picknickpåsar fanns det MYCKET. Bröd, smör, leverpastej, mjukost i olika smaker, skinka, potatissallad, gravad lax, ramlösa, äpplen, choklad, proviva. Mat i mängder så det blev massvis över som vi delade upp och jag tog med mig en brödpåse och en ramlösa hem. Brödet blir bra till picknick i helgen när vi ska ut i skärgården och fiska!

Imorgon går jag min sista dagtur av tre och jag förmodar att jag kommer vara halvt död när klockan ringer. Narkosbad står på dagordningen. Varmt och gött. Sen tänker jag gå hem så fort eftermiddagspersonalen gjort entré och fått rapport. Fredag = underbart!