/ /

Hockey

Soft arbetsdag. Jag har varit med som vårdare åt en patient som skulle på hockey så jag har tillbringat halva arbetstiden i Cloetta Center. Inte att klaga på. LHC vann ju också. Nu är dom inte så långt från en final!

Innan jobbet gick jag och mamma en sväng på stan. Vi var nere på Intersport som öppnade på nytt i sina reonverade lokaler och därmed hade massor med rabatter. Jag fick tag på ett träningsset från Rhönnisch och en väst som var nersatt till 50 kr från 400. Halva Linköping kommer  väl gå runt med den men det är skitsamma. Den blir nog lagom varm till promenader längre fram i vår när dunvästen är för varm.
Vi tog även en sväng in på nyöppnade Monki som hade såå mycket fint. Jag köpte en tee och en skjortklänning med massor fina pastellfärger. Köpte även ett tunt flätat rep att knyta i midjan för skjortan var jättestor utan. Sedan gick vi till Lindex där jag hittade ytterligare ett par träningsbyxor som fick följa med hem.

Nu måste jag sova. Klockan ringer 5.15 imorgon. SUCK!
#1 / / fridlu:

ljusbeige färg på skärpet ? same here darling hihi...