/ /

Typiskt

Fan. Precis som jag gått upp ringde mobilen. Frissan är sjuk. Jag som hade sett fram emot att få gå dit så mycket. Som tur var fanns det en tid på torsdageftermiddag. Huvudsaken är att jag får håret gjort innan resan.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag istället. Åka till stan är ingen idé för där bränner jag bara pengar på saker jag egentligen inte behöver. Nu är det totalt shoppingförbud innan Gambia. Det enda jag verkligen behöver är strumpbxor och det kan man väl få kosta på sig. Jag ska iaf åka bort till Lasses och hämta ut mina grejer från H&M. Jag var orolig att de inte skulle hinna fram i tid men det gjorde de gott och väl. Någon gammal bikini vill jag inte gå omkring i! Kläderna från Ellos kom förra veckan och allt var jättebra. Sandalerna är riktiga favoriter. Kommer användas flitigt i sommar.

Senare i eftermiddag ska jag till O. Han slutar vid 14 men skulle träna efter jobbet. Jag tänkte att jag också kunde varit lite ambitiös och tränat mitt på dagen idag istället men jag kom snabbt på att jag har ONT i min hals så det är ingen bra idé. Fy attan. Kommer lagom till resan. Det får inte blir värre!