/ /

Bowlingkväll

Kvällen igår blev super trots att vi bara blev fyra. Anna, jag, Lollo oc Hanna. Vi åt först på Steves och gick vidare till bowlingen. Jag kom tvåa och det är väl inte helt dåligt eftersom jag inte bowlat på över 5 år, minst. När bowlingtimmen var slut blev vi kvar i bowlinghallen. Drack öl och satt och babblade i timmar. Anna och jag avsluta kvällen på Subway medan Hanna träffade ett par kompisar och Lollo åkte hemåt.

Nu ska jag till Mormor och äta lunch. Sen åker jag mot jobbet för att göra mitt allra sista pass =( Overkligt.
Imorgon ska jag ringa till tandläkaren det fösta jag gör så fort jag slår upp min ögon. Satan vad ont jag har vid min visdomstand. Det är inte tanden som är problemet utan en skinnflik som blev när visdomstanden växte. Jag har haft den ett tag för den har inte besvärat mig men nu, nu gör det ONT. Det har väl lagt sig bakterier och skit i den där fickan som jag inte kommer åt med tandborsten. Jag fick ju så här med en annan visdomstand också. Dumma visdomstäder. Vad ska dom vara bra för?