/ Shopping /

Löparskor

Nu har jag förhoppningsvis fått tag på ett par löparskor som mina fötter och ben ska må bra av. Jag åkte till Team Sportia och där fick jag först ställa mig på en matta för att se om jag behövde skor för pronation och det behövde jag. Alltid bra att veta när jag ska köpa nya löparskor någon gång framöver. Jag provade ett par stycken och valet föll slutligen på dessa från Asics. Nu är jag orolig att jag ska få ont som förra året men jag får helt enkelt gå omkring i dom lite hemma innan jag använder dom utomhus.

image596

Efter jag varit på Team Sportia gick jag in en liten sväng på Ikano. Gick till H&M och där hängde ett ensamt par ballerinor i svart. Trodde aldrig dom skulle vara i min storlek men visst var det ett par 36:or så det var bara att klippa till. Endast 98 kr och precis som jag vill att de ska se ut. Mina gamla svarta stinker tåfis så fort man gått dom varma så nu får dom åka i soptunnan.
#1 / / Lina:

vad kul att du är med och tävlar om en design!