/ /

Benhinneinflammation

Somnade inte förrän efter 2 inatt och vaknade redan 7.45 imorse av att det värkte i vänstra benet från knät och neråt. Kunde absolut inte somna om så det var bara att kliva upp och inte blev det bättre. Tog två voltaren och nu har det äntligen släpptså det är väl ntagligen benhinnan igen. Jag blir GALEN. Jag som skulle inviga mina nya skor idag. Förhoppningsvis kommer benet bli bättre nu med nya skor men idag får jag lägga träningen åt sidan.

Idag är det 4(!) år sedan min första skoliosoperation. Kikade på lite bilder och jisses så liten och ynklig jag såg ut.. fattar inte hur sne jag verkligen var.. hehe.


   
#1 / / Hanna:

Redan 4 år sedan din första skoliosoperation, tiden går fort!

#2 / / barajagjohanna:

Vad spännande att se bilderna. Såklart jag tycker det... :) Men lite läskigt. Det ser så seriöst ut och så vet jag att jag har varit där själv. Och ja, vad sned du var! Min krök satt ju i midjan så det syntes inte alls sådär tydligt när jag böjde mig ner, bara litegrann. Lycka till med den nya operationen!