/ /

Ingen sovmorgon

Det blev visst ingen sovmorgon imorgon. Var helt säker på att jag skulle jobba kväll imorgon men lovade för längesen att jag kunde byta till en dagtur då det fattades folk. Har glömt bort att ändra det i almanackan så det var rena rama turen att mamma jobbade ikväll och såg på bemanningstavlan att jag jobbar dag imorgon. Har gjort det misstaget en gång förut och gör det helst ALDRIG mer igen. Väldigt stressande!

Gick en sväng på stan idag med mamma som planerat och det blev ändå två klädinköp fast jag gett mig själv shoppingförbud. Köpte en klänning/tunika från Åhléns och en t-shirt från H&M. Hade rabattkupong så det blev inte så dyrt. Vi hann med att äta en god wok innan jag skjutsade jag mamma till jobbet. Själv åkte jag hem och sedan har dagen gått i slapphetens tecken. Så som en ledig dag ska vara!  
#1 / / frido:

fasen så snygg design du fått, hur har du gjort?? Vill du hjälpa mig?? =)=) Måste man betala blogg.se för att designa? puss

#2 / / Lina:

Hehe, tack. Jag har knåpat ihop den själv med htlm-koder osv. Här betalas det inte för några internettjänster :P Klart jag kan hjälpa dig!!