/ /

Bloggdesign

Har försökt pula lite med bloggen men nästan inget går som jag vill. Tålamodet tryter så jag tror jag ska sova snart istället. Skiter i det sålänge så får jag fixa mer med det imorgon eller när jag orkar. Vill ha en annan header. Någon med lite roliga bilder i färg så det ser lite roligare ut!

Imorgon är jag ledig. Efterlängtat! Ska åka ner med mamma till stan och köpa lite nödvändigheter. Inga kläder! Jag har gett mig själv shoppingförbud nu. Snart kommer ordern från La Redoute och Hennes. La Redoute hade ju ett bra erbjudande så det blev inte så dyrt i slutändan. Från Hennes har jag bara beställt en bikini och ett par shorts. 

Trotsade det dåliga vädret när jag kom hem och gav mig ut och sprang. Gick jättebra idag. Benen var inte blytunga som de brukar. På torsdag är det blodomloppet men jag ska gå, inte springa tyvärr. Klarar inte av att springa på asfalt med mina benhinnor och min onda fot. Frågade en läkare uppe på jobbet och jag har troligen början till en marschfraktur som det så fint heter. Det tack vare mina nya fina skor som jag inte kan använda längre pga det. Har mammas gamla skor istället som är lite större och inte trycker på fotryggen där det gör ont. Borde egentligen låta foten vila men nää, det är ju SÅ tråkigt att inte få träna.  
#1 / / Hanna:

Tycker att du har lyckats bra med utseendet av din blogg. Jättefint :)

#2 / / Lina:

Tack tack :)